نوزاد دختری که از ناحیه سر در لوله ی توالت گیر کرده بود، توسط پلیس بیرون آورده شد و سپس به بیمارستان فرستاده شد

به گزارش ندای گیلان،پلیس چین یک نوزاد رها شده در توالت را نجات داد .

براساس گزارش پلیس، پس از دریافت تماس یک فرد که خبر از شنیدن صدای یک بچه در توالت عمومی می داد پلیس بلافاصله خود را به محل حادثه که یک توالت عمومی واقع در ” بیجینگ ” بود رساند و با صحنه دلخراشی روبه رو شدند .

نوزاد دختری که از ناحیه سر در لوله ی توالت گیر کرده بود، توسط پلیس بیرون آورده شد و سپس به بیمارستان فرستاده شد که در آنجا صحت و سلامت کودک تأئید شد و هیچ گونه جراحتی دیده نشد .

پلیس در ادامه افزود :معتقد است مادر بی رحم این نوزاد پس از بدنیا آوردن او در توالت او را در همان جا رها کرده و رفته است.

وقتی یک فرد رهگذربرای استفاده از توالت ، صدای گریه بچه را شنید با پلیس تماس گرفت .

3466099_248 3466100_609

پلیس همچنین افزود : براثر مشکلات اقتصادی ، گزارشات زیادی مانند این دریافت می کنند و در سال 2013 نیز یک نوزاد پسر را که در توالت افتاده بود نجات دادیم .

پلیس در پایان گفت: تلاش خود را برای پیدا کردن این  پدر و مادر خواهیم کرد .

اول خرداد ماه سال 90 به ماموران پلیس خبر رسید كه درگیری مرگباری در محله یافت آباد رخ داده است و كارآگاهان بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه پسر 17 ساله ای در حالیكه قصد میانجیگری بین دو جوان را داشته است، با ضربه پچ گوشتی كشته شده است.

بلافاصله ضارب دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت: من قصد كشتن او را نداشتم. وقتی داشتم با یكی از دوستانم دعوا می كردم، او خودش را دخالت داد و سعی كرد ما را جدا كند. من هم كه عصبانی شده بودم ضربه ای به او زدم و او هم كشته شد. ولی قصد كشتنش را نداشتم.

با اعتراف این پسر پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر در این شعبه محاكمه شد و با حكم قضات جنایی به قصاص محكوم شد.

این حكم صبح سه شنبه 21 مردادماه 94 از سوی قضات شعبه یازدهم دیوان عالی كشور تایید شد./yjc