تیمور پور حیدری با بیان اینکه فوریت امروز جامعه ما، اقتصاد و تولید است گفت: امروز که مقام معظم رهبری با یک دغدغه مندی مدیرانه ای این مبحث را اعلام می‌کند که تولید حل کننده، همه مشکلات کشور است؛ تکلیف بر همه ما واضح و مشخص خواهد بود که تولید باید شتاب مضاعف بگیرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، تیمور پورحیدری از عزم جهادی شکل گرفته در ساختار اداری صمت خبرداد و تصریح کرد: اگر انجام امور اعتقادی باشد در جایی که گره ای باشد، حل می شود و لازم است همانند یک کارگر در خدمت تولید باشیم و تولیدکنندگان مطمئن باشند غیر از کمک، مزاحمتی برای آنها ایجاد نخواهیم کرد.

دکتر پورحیدری افزود: زنجیره تامین مالی به صورت شفاف برای واحدهای متصل به یک تولید و گروه صنعتی انجام شده و صورت حساب ها به صورت الکترونیکی نیز ثبت خواهد شد و در این روش بسیاری از مشکلات تامین مالی واحدهای تولیدی حل خواهد شد.

گفتنی است، تیمور پور حیدری از واحدهای صنعتی رضوان کارتن و شرکت های دانش بنیان فرزانگان و صامت تک خزر در شهر صنعتی رشت و همچنین از شرکت مهتاب بافت واقع در شهرک صنعتی شفت همزمان با حضور استاندار پرتلاش بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالشها پیش روی این واحد های صنعتی قرار گرفت.