رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه فضای همدلی و همکاری در شورای پنجم حاکم است گفت: قصد داریم به نوعی جوانان را پیش قراول در امورات قرار دهیم.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی رشت در این جلسه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند و آرزوی توفیق روزافزون برای پرسنل مجموعه شهرداری رشت اظهار کرد: بنده بعنوان رئیس شورا در خدمت همه شهروندان و مجموعه شهرداری رشت هستم و این روزها فضای کار و خدمت به وضوح قابل مشاهده است.

سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه یازده نفر عضو شورا عزم خود را جهت خدمت مضاعف جزم کرده اند تصریح کرد: بدنه شهرداری رشت غالبا جوان ، تحصیل کرده و پویا هستند و آمادگی و اشتیاق به خدمت در کلام و رفتارشان مشاهده می شود.

وی افزود: توسعه همه جانبه رشت آرزوی بزرگ همه اعضای شورای پنجم می باشد و این توسعه باید در کوتاه مدت اتفاق بیافتد و جایگاه شورا و شهرداری رشت در تمامی عرصه های مدیریتی تبیین شود.

علوی با بیان اینکه شوراها جایگاه مردمی دارند بیان کرد: افرادی که با رای مردم به عضویت شورا در می آیند باید تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات شهروندان به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه فضای همدلی و همکاری در شورای پنجم حاکم است گفت: قصد داریم به نوعی جوانان را پیش قراول در امورات قرار دهیم و برای کارهای بزرگ از علم و تجربه آنها استفاده کنیم و برای تحقق این مهم با تمام توان و انرژی تلاش خواهیم کرد.

وی با اذعان به اینکه شورای پنجم تشنه همکاری است تصریح کرد: دوره چهارم شورای رشت با تمام فراز و فرودهایش سپری شد و قصد داریم در شورای پنجم با برنامه ریزیهای اصولی سرعت عمل را بالا برده و برای قالب برنامه ها در یکماهه نخست تصمیم گیری کنیم.

امیر حسین علوی افزود: اعضای شورای پنجم با یکدیگر عهد بستند که بخاطر شهر و شهروندان از خواسته هایمان بگذریم و در جبهه کار و خدمت تلاش کنیم و ان شاا مردم به زودی طعم خوش خدمت را بیشتر احساس خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیا اینکه خدمت صادقانه در هر جایگاهی امکانپذیر است تصریح کرد: برای خدمت نیاز نیست حتما در جایگاه مدیریتی قرار بگیریم و در هر شرایطی می توانیم منشا خدمت و اثرگذاری باشیم.