هنر نمایش در کنار پرداختن به آداب و رسوم و آیین‌ها و مناسک فرهنگی و دینی می‌تواند با آمیختگی کامل با موضوع شهروندی راهکارهای مناسب برای برطرف شدن معضلات و مشکلات جامعه شهری و شهروندان ارائه دهد

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان، حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی استان و شهر لاهیجان در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، با بیان اینکه فرهنگ روح جامعه است ، اظهار داشت :  اگر تغییر و تحول در همه زمینه ها ایجاد شود  اما نتوانیم شهر را از نظر فرهنگی ارتقا بخشیم، ضرر بزرگی خواهیم کرد . وی گفت :  تحول فیزیکی کافی نیست. خدایگانی افزود : در رابطه با زباله ، مبلمان شهری ، آپارتمان نشینی و… مشکلات زیادی وجود دارد که مدیریت شهری درگیر آن است وباید در این زمینه ها فعالیت های فرهنگی صورت گیرد .
خدایگانی با بیان اینکه هنر نمایش به عنوان یک ابزار مناسب برای انتقال پیام‌های اخلاقی و تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است ، اظهار داشت : هنر نمایش در کنار پرداختن به آداب و رسوم و آیین‌ها و مناسک فرهنگی و دینی می‌تواند با آمیختگی کامل با موضوع شهروندی راهکارهای مناسب برای برطرف شدن معضلات و مشکلات جامعه شهری و شهروندان ارائه دهد.