حاجتی با بیان اینکه فرهنگیان با تامین نیازهای خود فاصله بسیاری دارند، یادآور شد: دولت اعتقاد دارد که باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند و وضعیت این نهاد در حال بهبود است.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، مهدی حاجتی صبح امروز در نشست کارشناسان تعاون مناطق گیلان در دهکده ساحلی این شهرستان با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: این هفته را به شهدای آموزش و پرورش و شهدا مدافع حرم تبریک گفته و یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از فانی وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: فانی در شرایط اقتصادی کشور آموزش و پرورش را مدیریت کرد و امیدواریم با حضور وزیر جدید و دریافت رأی اعتماد از مجلس صفحه جدیدی در آموزش و پرورش کشور و گیلان ورق بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تعاون و همکاری موجب رشد تمام سازمان می‌شود، ادامه داد: برای بهبود فعالیت‌ها باید تمام مدیران همکاری کنند.

وی با اشاره به تغییرات نظام آموزشی در سال 92 تصریح کرد: در آن سال نظام آموزشی کشور بدون مطالعات تطبیقی تغییر پیدا کرد اما منابع و زیرساخت‌ها برای این تغییر آماده نبود.

حاجتی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط سختی امور را تحویل گرفت، گفت: در سه سال گذشته و در دوران تحریم به برکت جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به خوبی و سربلند از این دوران خارج شدیم.

وی با بیان اینکه فرهنگیان با تامین نیازهای خود فاصله بسیاری دارند، یادآور شد: دولت اعتقاد دارد که باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند و وضعیت این نهاد در حال بهبود است.