جاماندگان یارانه حمایتی تا فردا مهلت ثبت نام دارند.

به گزارش ندای گیلان،بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ۲۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اعتراض به عدم دریافت بسته معیشتی

همانطور که گفته شد برای اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی(یارانه بنزین) باید با شماری گیری  # ۶۳۶۹ * با شماره سرپرست خانوار، کد ملی سرپرست خانوار را وارد کرده و پس از ثبت اعتراض منتظر دریافت پیامکی حاوی کد رهگیری باشید. پس از دریافت کد رهگیری با مراجعه به سامانه اعلام شده در پیامک یا دفاتر پیشخوان،اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت بسته معیشتی اعلام شده و به دولت اجازه می دهید حساب های شما را بررسی کرده و در صورت احراز نیازمندی، بسته معیشتی دوماه گذشته را یکجا به حساب شما واریز کند.

اما کسانی که با ثبت نام در سامانه پیامک دریافت نکرده اند از صبح امروز (یازدهم آذرماه) فرصت دارند تا به جای کد رهگیری که تا کنون برای آنها ارسال نشده شماره حسابی را که یارانه نقدی برایشان واریز می‌شود را به عنوان کد رهگیری در سایت Hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند و از این طریق مراحل اعتراض خود را کامل کنند.

افراد سالمندی که دسترسی به سیم کارت شخصی نیز ندارند می‌توانند برای ثبت درخواست خود شماره ملی و شماره حساب واریز یارانه نقدی را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند.