اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: ناشران، نویسندگان و مترجمان گیلانی آثار خود را به نشانی الکترونیکی http://samanketab.roshd.ir ارسال کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: ناشران و نویسندگان گیلانی علاقه‌مند پس از ثبت مشخصات کتاب‌های مرتبط در سامانه دبیرخانه جشنواره به نشانی الکترونیکی http://samanketab.roshd.ir، باید ۲ نسخه از کتاب‌های خود را تا ۴ بهمن ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد به نشانی نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه قصرالدشتی، پلاک ۲۶۸، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ساختمان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی طبقه پنجم ارسال کنند.

بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد با ارزیابی آثار ناشران، نویسندگان و مترجمان در محور‌های هویت دینی، هویت ملی و انقلابی، هویت خانوادگی و کسب شایستگی‌های فردی و اجتماعی در تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی برگزار می‌شود.

علاوه بر جوایز بخش عمومی، جوایز ویژه این دوره از جشنواره، به آثار فاخر در بخش‌های «دستِ بوسیدنی» فرهنگ قدرشناسی و احترام به بزرگتر‌ها، «ایران و افتخار» درخصوص پاسداشت مفاخر، «روشنا» ولایت‌مداری و قانون‌مداری، «معنای زندگی» و «رسم زندگی» سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی تعلق خواهد گرفت.

آثار ارسالی ناشران و نویسندگان باید در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ منتشر شده و به جشنواره‌های قبلی کتاب رشد ارسال نشده باشند.

اختتامیه بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد پایان بهمن امسال برگزار خواهد شد.