شهردار لاهیجان‌ اعلام کرد: در ادامه‌ پروژه احداث مسیر پیاده و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد، عملیات نصب کفپوش بتنی پیاده راه این تالاب آغاز شد.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان، رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در رابطه با عملیات نصب کفپوش بتنی در لاهیجان گفت: به منظور احداث یک مجموعه تفریحی و گردشگری جدید در ورودی شهر لاهیجان از سمت میدان ابریشم، شهرداری از سالهای گذشته اقدام به خرید زمین های واقع درتالاب حاجی آباد نمود و در دوره ششم شورای اسلامی شهر کار ساخت این مجموعه به صورت رسمی آغاز شد.

پروژه مسیر پیاده رو و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد به طول ۲ هزار متر از شهریور ۱۴۰۱ با اعتبار اولیه ۵ میلیارد تومان آغاز شد و فاز دوم نیز شامل اجرای آسفالت، کف پوش و نصب روشنایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

این پروژه باعث ایجاد قطب جدید گردشگری در شهر لاهیجان در منطقه حاجی آباد خواهد شد.

به گفته زنده دل، اجرای روکش آسفالت رنگی در مسیر دوجرخه سواری این تالاب برای نخستین بار در استان گیلان انجام شده و باعث زیبایی افزون تر این پروژه شده است.

شهردار لاهیجان گفت: پس از عملیات نصب فرش بتن و چراغ های روشنایی، این پروژه در سال آینده به شهروندان و گردشگران تقدیم خواهد شد