مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت:بازخوردی که از استان گیلان در بخش‌های مختلف فرهنگی مشاهده می‌شود گویای این است که گیلان در بین سایر استان‌ها شایسته تقدیر است.

به گزارش ندای گیلان،مهدی علی‌اکبرزاده پیش از ظهر امروز در همایش پرسش مهر 17 رئیس جمهوری در این دوره از دولت تدبیر و امید، به ما امید می دهد که در دوره های بعدی بایستی با مهربانی بیشتر و بدون هیچ گونه خشونت، در کنار هم برای آبادانی کشور گام برداریم.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرسش رئیس جمهور مبنی بر چگونگی برنامه‌ریزی برای دوری از خشونت تصریح کرد: توصیه‌های دین و معصومین مضامینی علمی و روانشناسانه است که با بهره گیری از آن از مکر سردمداران مستکبر رهایی خواهیم یافت.

علی‌اکبرزاده با تاکید بر اینکه پرورش دهندگان نسل آینده دانش آموزان هستند گفت: روش‌ها برای پیدا کردن مسیر درست این است که دانش آموزان خود را به کمک معلمان طوری پرورش دهند که با بهره گیری از پرسش‌های ریاست جمهوری و بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری، کشور عزیزمان را هدایت کنند.

وی اعلام کرد: باید با الگو قرار دادن پرسش‌های رئیس جمهور که پیرامون مشکلات حال جامعه است از حضور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء فضاهای فرهنگی تحقیقاتی صورت گیرد و از قدرت فضای مجازی جهت انتقال و ترویج مفاهیم فرهنگی بهره‌گیری شود.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ریزی در این زمینه اقدامی مهم است افزود: بازخوردی که از استان گیلان در بخش‌های مختلف فرهنگی مشاهده می‌شود گویای این است که گیلان در بین سایر استان‌ها شایسته تقدیر است.

علی‌اکبرزاده خاطرنشان کرد: در دین اسلام  حجت بر ما تمام است و آخرین پرسش رئیس جمهور در این دوره برابر با توصیه دین اسلام این امید را به ما می‌دهد که اسلام محبت تدبیر و امید را بیهوده نمی‌داند و بر همگی ما واجب است که با نیکی در کنار هم باشیم.