رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد جزیره ای برخی از افراد در ادوار گذشته موجب بروز مشکلات فراوانی در گذشته و حال شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس شورای شهر رشت در دیدار با محمد رضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک آغاز امامت مهدی موعود (عج ) اظهار کرد: ان شاا همه ما با اعمال و رفتار مثبت و موثرمان بتوانیم زمینه ساز ظهور این امام همام باشیم .

محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه شورای ششم رشت نسبت به عدم تعامل ما بین منتخبین مردم در شورا با دیگر دستگاه ها و خصوصاً نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی کاملا مطلع هستند اظهار کرد: ما معتقدیم عملکرد جزیره ای برخی از افراد در شورا موجب بروز بسیاری از مشکلات شده است و امیدواریم پس از این با برنامه ریزی های انجام شده هر ماه یک بار شاهد حضور نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای شهر رشت به منظور بررسی و رفع مشکلات و کاستی ها باشیم.
 وی با بیان اینکه شهر رشت با مشکلات فراوانی مواجه است افزود: مشکل پسماند که سالهاست رشت بالاخص سراوان با آن مواجه است و به غیر از رشت ۱۷ شهر دیگر نیز زباله هایشان را در این محدوده سرازیر می کنند که موجبات گلایه و نارضایتی ساکنین منطقه سراوان شده است.
 رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا در کوتاهترین زمان ممکن به مطالبات بحق مردم سراوان پاسخ بدهیم گفت: انتطار داریم با همراهی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جذب اعتبارات ملی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
  محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه باید زباله از سراوان خارج شود افزود: راهکار ارایه شده توسط کارشناسان انتقال زباله به جنوب استان است که به لحاط آب و هوایی بسیار خشک و عدم پوشش گیاهی و جمعیت بسیار اندکی که در ان جا ساکن هستند می توان با نصب یک دستگاه زباله سوز و تصفیه خانه شیرآبه در ان بخش از استان برای همیشه معضل زباله را در استان برطرف کنیم .