ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت:مسابقات آلمان سطح بسیار بالایی داشت و اگر نماینده اسلواکی را می‌بردم حداقل 50 پله در رده‌بندی جهانی صعود می‌کردم.

پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در مسابقات تنیس روی میز مجارستان عنوان کرد: سطح مسابقات بالا بود. من در رده بزرگسالان به نفر 110 جهان خوردم و نتوانستم به دور بعد صعود کنم اما در بخش امیدها توانستم یک مرحله بالا بیایم اما در دور دوم به حریفی از ژاپن باختم و حذف شدم.

وی که پس از مجارستان به رقابت‌های آلمان رفته بود در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات آلمان در بالاترین سطح جهانی برگزار می‌شود چون پاداش نفرات برتر هم بسیار زیاد است. در بازی اول به حریفی از اسلواکی خوردم که رنک 140 دنیا را در اختیار داشت. در حالی که سه بر یک از حریفم پیش بودم و در گیم پنجم هم 7 بر 4 از او جلو بودم اما در نهایت بازی را باختم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد اینکه چرا این اتفاق افتاد، گفت: به هر حال این مسائل پیش می‌آید. از حریفم جلو بودم اما وقتی دیدم عملکرد او بهتر شده و کم کم به من می‌رسد دچار استرس شدم و به همین دلیل در ادامه کار آنچنان که باید نتوانستم بازی کنم.

عمرانی گفت: اگر یک روانشناس داشتیم خیلی کمک می‌کرد و اگر مربیان سابق به من گفته بودند که وقتی جلو هستم چطور باید بازی کنم شاید این اتفاق نمی‌افتاد. حضور مربی روانشناس و بدنساز خیلی می‌توانست کمک کند. اگر می‌توانستم این بازیکن را ببرم در رده‌بندی جهانی حداقل 50 پله صعود می‌‌کردم.

عمرانی گفت: در فدراسیون جدید صحبت‌هایی برای حضور مربی بدنساز و روانشناس شده و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. در گذشته مربیان کره‌ای در بدنسازی بسیار خوب عمل می‌کردند.

این ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در مورد اینکه باید در مسابقات انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک گفت: نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی از حضور در انتخابی معاف شدند و من باید دوباره بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از این موضوع ناراحت است یا خیر؟ گفت: چاره‌ای ندارم چه ناراحت باشم چه خوشحال باید در مسابقات انتخابی شرکت کنم. این تصمیمی است که فدراسیون گرفته است.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/T5FBD9