با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود، علی نظر محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب گردید.

ندای گیلان:با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود، علی نظر محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب گردید.

بسایت رسمی باشگاه سپیدرود، جلسه فوق العاده هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضا برای انتخاب سرمربی جدید این تیم تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و بررسی روند فعالیت تیم در فصل گذشته و تبیین نیازهای آتی باشگاه، علی نظر محمدی با رای قاطع و اکثریت اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب گردید.

هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت، از تلاش های صادقانه افشین ناظمی سرمربی خوشنام و اخلاق مدار فصل پیشین خود تشکر و قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است که علی نظرمحمدی بیش از پانزده سال سابقه حضور در سطح نخست فوتبال ایران به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم های: ملوان، پگاه (داماش)، مس کرمان، استیل آذین، پاس و نساجی را دارد. نظر محممدی لیگ برتر سیزدهم را با دستیاری ناظمی در داماش آغاز کرد و در بازی های پایانی جانشین وی گردید.

وی در روزهای بحرانی داماش پس از سقوط توانست به اوضاع آشفته این تیم رشتی سر و سامان دهد و مقدمات شرکت این تیم در لیگ دسته اول آزادگان را با بستن یک تیم جوان، ارزان قیمت و در عین حال مدعی و باانگیزه فراهم نماید، که البته در حالی که تنها چند روز به آغاز مسابقات باقی مانده بود در نهایت شگفتی از سوی عابدینی برکنار گردید و جای خود را به امید هرندی داد.

نظرمحمدی دو فصل هم عهده دار مدیریت تیم های پایه داماش گیلان بود. وی به همراه تیم های ملوان، مس کرمان، پگاه و داماش گیلان به لیگ برتر صعود کرده و همراه با پگاه گیلان موفق شد نایب قهرمانی جام حذفی را کسب نماید.