عصر امروز حضرت آیت الله شاه آبادی، رئیس موسسه غدیر شناسی کشور با فرماندار رشت دیدار کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سیروس شفقی در دیدار با حضرت آیت الله شاه آبادی، رئیس موسسه غدیر شناسی کشور ضمن خیرمقدم با اشاره به شناخت نسبی خود با خاندان بزرگ شاه آبادی گفت: بنده در طول انقلاب ارادت دیرینه به این خاندان دارم.
وی افزود: انتخاب استان گیلان جهت برگزاری دوره های غدیر شناسی موجب افتخار است که این استان دارای دانشمندان و علمای بزرگ مانند آیت الله بهجت، آیت الله قربانی، آیت الله رودباری و پروفسور سمیعی و دیگر بزرگان است.
فرماندار رشت بیان داشت: قبل از انقلاب مسئولیت کتابخانه مسجد جامع تالش را داشته اند و با کتاب و فرهنگ و اندیشه اسلامی و دینی انس نزدیک دارند.
وی افزود: علمای دینی به شبهات جوانان پاسخ دهند تا دشمنان اسلام و اهل بیت نتوانند از پاکی و پرسشگری آنان سو استفاده کنند.
وی افزود: در زمان تصدی فرمانداری خود درشهرستان آستارا به روستاهای سنی نشین این شهرستان خدمات شایسته و درخور شان در دولت تدبیر و امید ارائه شد و برای وحدت تلاش گردید.
حضرت آیت الله شاه ابادی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ وحدت شیعه و سنی در برگزاری این کلاسها افزود در امر مهم غدیر هیچگونه طیف و جناح بندی سیاسی معنی ندارد و از همه جریانات درخواست همکاری و کمک گردیده است.
وی افزود: غدیر و امیرالمومنین(ع) پرچم دار وحدت است و هیچکس نباید با اسم امیرالمومنین(ع) شیعه و سنی و اصولگرا و اصلاح طلب راه بیندازد که با آرمان بزرگ آن حضرت فاصله دارد.