مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان علامه «مصباح یزدی» را خار چشم دشمنان عنوان کرد و گفت: این عالم عمار گونه در مقابله همه کفر و نفاق و دشمنان اسلام ایستادگی کرد.
به گزارش ندای گیلان از رشت، حجت الاسلام سعید مهدوی در مراسم بزرگداشت علامه «مصباح یزدی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مجلس ذکر اولیای الهی تعظیم شعائر الهی است، اظهار کرد: بعضی از محافل، آداب و سنن و مناسک می تواند نشانه  حضور خداوند باشد.
وی با بیان اینکه در بین اولیای الهی علما نقش مهمی دارند و وارث انبیا درکفر  و نفاق ستیزی هستند، گفت: عالمی که مقابل جبهه نفاق و کفر ایستادگی می‌کند در این میان از درجات بالاتری از ایمان  برخوردار است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از وظایف فردی و شرعی پاسداشت مردی خدایی که در مبارزه با نفاق و کفر و دشمنان اسلام که نسل جوان را نشانه گرفته بودند یعنی علامه «مصباح یزدی» است، اضافه کرد: برگزاری این جلسات برکات معنوی و معرفتی  به دنبال دارد.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور فرزند علامه مصباح در این مراسم، اضافه کرد:  تبیین زوایای مختلف شخصیت علامه مصباح از زبان فرزندش برای فعالان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه هدف برگزاری این مراسم بزرگداشت است.
وی با بیان اینکه علامه مصباح خار چشم اهل نفاق بوده و در مقابله با رسانه صهیونیست ایستادگی کرده است، گفت: وی عمار گونه در مقابله همه کفر و نفاق ایستادگی کرده و یاور ولی فقیه و خدا و اسلام و امام زمان بودند.