محسن رضایی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی مشکلات کشور این است که سرچشمه حیات انقلاب یعنی همان عقیده، روحیه و ارزش‌ها در حال تضعیف شدن است.

به گزارش ندای گیلان،محسن رضایی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی مشکلات کشور این است که سرچشمه حیات انقلاب یعنی همان عقیده، روحیه و ارزش‌ها در حال تضعیف شدن است.

وی با تأکید بر ضرورت بازگشت به روحیه انقلابی، افزود: اگر می‌خواهیم ایران پیشرفت کرده و امنیت کامل داشته باشد و یا به تمدن نوین اسلامی دست یابیم نیازمند بازآفرینی و بازگشت به ارزش‌ها و روحیه انقلابی هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه این اتفاق باید از جبهه انقلاب آغاز شود، گفت: اگر ده‌ها برابر امروز مشکل داشته باشیم به محض بازگشت به سرچشمه اقتدار که همان روحیه انقلابی است از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش مهم استان گیلان در انقلاب و دفاع مقدس، گفت: حضور نیروهای انقلابی در این استان در کل کشور نیز مؤثر خواهد بود.