در دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بر اجرای پروژه اتصال راه آهن به بندر کاسپین تا پایان دولت دوازدهم تاکید شد.

به گزارش ندای گیلان،دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در دفتر کار ایشان دیدار کرد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار گزارشی از پیشرفت پروژه اتصال راه آهن به بندر کاسپین ارائه و بر عزم جدی سازمان متبوع خود در پیگیری از مراجع ذی‌ربط در افتتاح این پروژه تا پایان دولت دوازدهم تأکید نمود.

مدیرعامل سازمان توسعه همکاری های فرامنطقه ای بویژه با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا با تکیه برظرفیت دو بندر موجود در منطقه را جزو راهبردهای سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و احداث شهرک صنعتی شماره سه بمنظور افزایش تولید و اشتغالزایی را از اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی در سال جهش تولید عنوان نمود.

دکتر محمد باقر نوبخت نیز در این دیدار با تأکید بر تسریع در اتصال خط ریل سراسری به مجتمع بندری کاسپین دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن در مسیر اجرای پروژه ساخت خط اتصال راه آهن رشت انزلی به بندر کاسپین را به دستگاه های ذی ربط صادر کرد.

گفتنی است اتصال خط ریل سراسری از ایستگاه پیربازار رشت به منطقه(به طول حدود ۱۱ کیلومتر) جزو دستورات و تأکیدات مکرر رییس جمهور بوده، و موافقت‌نامه ساخت این مسیر نیز با حضور دکتر روحانی در آخرین سفر وی به استان گیلان منعقد شد