فرماندار شفت می گوید عدم تعیین تکلیف نهایی سد لاسک مانع گازرسانی و ارائه خدمات عمرانی به مردم 13 روستا در شهرستان شفت شده است

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا محسنی در نشست با مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه شاخص گازرسانی در این شهرستان به 92 درصد می‌رسد اظهار کرد: شتاب در گازرسانی به روستاها یکی از خدمات ماندگار دولت و نظام اسلامی است.

وی با اشاره این‌که بیش از 70 درصد مردم این شهرستان در روستاهای زندگی می‌کنند و برخی از این خانوارها به دلایل گوناگون از گازرسانی جا مانده‌اند تصریح کرد: امیدوارم شرکت گاز قبل از آغاز فصل سرما مشکل این مشترکان را رفع کند.

فرماندار شفت تصریح کرد: گاز رسانی به 9 روستای امامزاده ابراهیم، امامزاده اسحاق، بابارکاب، درودخان، سفید خانی، سله مرز و بیجارگاه، طالقان، کیش خاله و گیشم یکی از مطالبات مردمی منطقه است.

محسنی ادامه داد: گسترش خدمات زیرساختی در مناطق زیارتی و گردشگری به بهبود شرایط زندگی و رونق اقتصادی شهرستان کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان این‌که عدم تعیین تکلیف نهایی سد لاسک مانع گازرسانی و ارائه خدمات عمرانی به مردم 13 روستا در شهرستان شفت شده است گفت: با توجه به آخرین جانمایی و تغییر جزییات اجرایی این پروژه پیشنهاد می‌شود، نقشه‌برداری و تهیه طرح گازرسانی برای آن دسته از روستاهایی که بخش کوچکی از آنها در محدوده سد لاسک است، تهیه و تدوین شود و این کار با تدبیر شرکت گاز، آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن گیلان و همکاری مسئولین شهرستانی شدنی است.