رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه اندازی پارک جدید بانوان در این شهر خبر داد و گفت: ظرفیت مساجد در توسعه شهری محلات مغفول مانده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛ محمدحسین واثق کارگرنیا در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی شیراز افزود: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نمی‌دهند که دشمنان نظام به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و حرکت آن جوان غیور ایرانی در مواجهه با تروریست جنایتکار در حرم مطهر شاهچراغ گوشه‌ای از رشادت‌های جوانان این آب و خاک است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به گرامیداشت روز جهانی مسجد اضافه کرد: بکارگیری از ظرفیت مساجد به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات مورد توجه قرار گیرد.

واثق کارگرنیا با اشاره به راه اندازی سرای محلات در رشت بیان کرد: سرای محلات در راستای حل مشکلات محلات و ارتباط گیری دو سویه شکل گرفت اما عملکرد قابل قبولی از خود به جا نگذاشت.

وی با بیان اینکه مدیران شهری از ظرفیت مساجد برای توسعه محلات استفاده کنند، افزود: مساجد ظرفیت مغفول مانده برای توسعه شهری در محلات هستند.

رئیس شورای اسلامی رشت بیان اینکه تعداد پارک بانوان رشت بر اساس داده جمعیتی شهر تناسب ندارد، گفت: رشت تنها یک پارک بانوان دارد که کافی نیست و باید افزایش یابد.

واثق کارگرنیا از ایجاد پارک جدید بانوان در رشت خبر داد و اضافه کرد: راه اندازی چنین فضایی موجب رضایتمندی بانوان می‌شود.