مشاور استاندار گیلان در امور جوانان به خبر لغو سخنرانی مدیران مسئول دو رسانه همسو با دولت ( با مردم و گیل و دیلم) در تریبون نماز جمعه لاهیجان واکنش نشان داد.

به گزارش ندای گیلان، فرشاد نوروزپور از فعالین شناخته شده رسانه‌ای و مشاور استاندار گیلان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های امروز‌ نماز جمعه این‌ شهر گفته اند: «وقتی دولت و مجلس تماشاچی باشند، مردم باید به صحنه بیایند» بلافاصله هم تجمع‌ خودجوش! طلاب در محل برگزاری نماز جمعه علیه دولت و به اسم اعتراض به وضعیت اقتصادی برگزار شد و انبوهی از تهمت ها و دروغ‌هایی که در چند سال اخیر بارها از سوی امثال کریمی قدوسی، رسایی و ذوالنور مطرح و از سوی نهادهای رسمی از سه قوه تکذیب شده است از سوی سخنران برنامه مطرح شد. .

همزمان در نماز جمعه لاهیجان قرار بود به دعوت حجت الاسلام صدیق، مدیران مسوول دو رسانه همسو با دولت به بهانه روز خبرنگار قبل از خطبه ها سخنرانی کنند اما در غیبت امام جمعه شهرستان (که در بیمارستان بستری شدند) با دخالت‌های نامعلوم و پنهانی این از این موضوع جلوگیری شده است!

در شرایط کنونی کشور که بیش از هر زمان دیگری وحدت بویژه میان نیروهای سیاسی دلسوز نظام و کشور ضروری است، این تفرقه افکنی ها بویژه در تریبونی که «نماد وحدت» است؛ تاسف بار و خطرناک است.

ظاهرا عده ای تریبون های نظام را ملک مطلق یک طیف محدود سیاسی می دانند!

راستی آقای علم الهدی؛ گویی‌ ماجراهای دی‌ ماه ۹۶ را فراموش کرده اید !

ضمنا از دردهای معیشتی مردم و مشکلاتی اقتصادی کشور گفتید؛ از پرونده ثامن الحجج چه خبر دارید؟