فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عقبه های دشمن در دست ما است، گفت: ضعف داخلی موجب سقوط همه جبهه ها خواهد شد.

به گزارش نداي گيلان: سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان لاهیجان در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه کار و وظیفه بسیج و سپاه سازماندهی نیروهای مردمی و حل مشکلات جامعه با کمک این نیروها است افزود: امروز مهم ترین مشکل کشور فرهنگ است و شما مشاهده می کنید که سرمایه های فرهنگی کشور در حال از دست رفتن هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها به رخنه فرهنگی دشمن اشاره داشتند افزود: ایشان اگر امروز به رخنه فرهنگی اشاره می کنند، سال های قبل این رخنه را با لفظ تهاجم، شبیخون، قتل عام فرهنگی بیان کردند که برخی این موضوع را فهم نکردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه کار با مردم و جامعه قواره های خاص خودش را دارد که این هنر باید نزد فرزندان دلسوز نظام و انقلاب باشد افزود: این همه مظاهر فساد و بی دینی که غرب برای جوانان مهیا کرده بی جهت نیست و هدف و تئوری پشت آن نهفته است.

عبدالله پور با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده ای که در قلب و باطن خود گرایش به غرب دارد و این گرایش را به زبان می آورد قابل اعتماد نیست افزود: افرادی هم که در تفکر به این فرد علاقه مند و گرایش دارند، به سوی او جذب خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت و حساس آیا یک جوان انقلابی می تواند بخوابد و یا استراحت کند افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز عقبه های دشمن را فتح کردیم و اگر در داخل از خود ضعف نشان دادیم همه جبهه ها سقوط خواهند کرد.