جلسه بررسی وضعیت ارتباطی مخابرات شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و با حضور نماینده و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در دفتر فرماندار شهرستان رودسر برگزار شد .

به گزارش ندای گیلان از رودسر،حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر در این جلسه با تأکید بر لزوم توجه به رفع مشکلات آنتن دهی و اینترنت شهرستان رودسر به‌ویژه در نقاط کوهستانی اشکورات اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس و برگزاری یک انتخابات سالم در این شهرستان رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاهای دوردست و صعب‌العبور ضروری است.

حسین اسماعیل‌پور از بخشداران و شهرداران طی بازه زمانی 15 روزه خواست تا نقاط کور منطقه خود را شناسایی و جهت معرفی برای رفع نواقص توسط اداره کل ارتباطات و فناوری به فرمانداری اعلام کنند.

وی ضعف اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان رودسر به‌ویژه در مناطق کوهستانی را نگران‌کننده خواند و تصریح کرد: روستاهای بالادست رودسر در ایام بهار و تابستان جهت کار کشاورزی و همچنین مراجعت دانش آموزان و دانشجویان به خانواده‌ها سبب شده تا نیاز مشترکین این مناطق به خدمات ارتباطی بیشتر احساس شود بنابراین با تکیه به همت و تلاش دستگاه‌های خدماتی و اجرایی انتظار داریم اقدامات جدی‌تری برای رفع این مشکل صورت گیرد.