ظهیری اظهار داشت: استفاده از سیستم ها و استانداردهای مدیریت نه یک تاکید بلکه یک الزام است.

به گزارش ندای گیلان،  امروز به منظور تغییر رویه در اجرای کارها درجهت بهبود شرایط و ارائه خدمات بهینه، جلسه تعالی سازمانی به ریاست جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: هدف اصلی این است که تمامی کارهای یک مجموعه بر اساس روش ها و شیوه های مدون انجام پذیرد و استانداردها و مدل های تعالی این امکان را فراهم می سازد.

وی اظهار داشت: استفاده از سیستم ها و استانداردهای مدیریت نه یک تاکید بلکه یک الزام است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی سال های متمادی قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده است لذا امیدواریم واحد برنامه ریزی در نگهداری و مراقبت از سیستم های مدیریتی موفق عمل نماید.

ظهیری اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان علاوه بر موفقیت در تمدید گواهی نامه های IMS، استانداردهای ISO 10015 و ISO50001، ایزوی I0002 و 10004 را نیز دارد و برای نگهداری و مراقبت از این استانداردها، پروژه های کیفی در راستای ارتقای خدمات رسانی به مشترکین و تسریع در اجرای فرایندها را تعریف و پیگیری نموده است.

وی بیان نمود: وزارت نفت و شرکت ملی گاز در استفاده از تکنیک ها و مدل های مدیریتی سرآمد بوده و لذا لازم است تمامی معاونت ها و واحدها خود را  متعهد به اجرای نظام مند روش های کاری بدانند و در صورت نیاز به اصلاح روش های کاری، نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایند.

مدیرعامل در پایان از زحمات همه کسانی که در طی این سالها تلاش کرده اند و در جهت حفظ استاندادها و تعالی کار کرده اند تقدیر و تشکر نمود.

همچنین در این جلسه معاونین و رؤسای واحدها درخصوص مباحث مرتبط با استانداردها و مکانیزم های اجرای آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.