رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهرداری باید برای فصل سرما آماده باشد، گفت: وضعیت بازار رشت نیز مساعد نیست.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا در شصتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نشست هم اندیشی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: ارتباط گیری شورای های مراکز استان‌ها می‌تواند در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی اثر بخش باشد.

وی ادامه داد: طرح و بررسی مشکلات شهری در شورای عالی اسلامی کشور می‌تواند بسیار گره گشا باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد وضعیت مدیریت شهری در انجام امورات بیان کرد: عدم پاکسازی برخی معتبر شهر، عدم لایروبی و ساماندهی فاضلاب‌های شهری و انجام امورات شهری رشت موجب نارضایتی شهروندان شده است.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه مدیریت شهری رشت برای فصل زمستان آماده باشد، گفت: با شروع فصل سرما و زمستان انتظار می‌رود شهرداری رشت نسبت به تقویت و ارتقای تجهیزات و امکانات شهری در مواجهه با نزولات جوی اقدام کند.

وی با انتقاد از وضعیت اسفناک بازار رشت، افزود: حدود دو سال از عملیات لوله گذاری در بازار شهر رشت گذشته اما ترمیم و بازسازی آن منطقه صورت نگرفته است و شهروندان و کسبه از این وضعیت گله مند هستند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دغدغه پارلمان شهری در بخش ورزش، بیان کرد: تجهیز و تأمین زیرساخت‌های ورزشی شهر با ورود بخش خصوصی امکان پذیر است.

واثق کارگرنیا با اشاره کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: شورای شهر رشت با کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به تیم باشگاه داماش در راستای تقویت به تیم‌های گیلانی موافقت کرد.

وی با اشاره به وضعیت اسفناک تالاب عینک رشت افزود: لایروبی و ساماندهی تالاب عینک رشت باید اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.