اطلاع رسانی و تبلیغات بین جوامع محلی با نصب بنر و توزیع پوستر و تراکت بمنظور آگهی بخشی رعایت نکات بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا بود.

به گزارش ندای گیلان،در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس، براساس دستور العمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، و مدیرعامل سازمان اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در راستای مقابله با ویروس کرونا در مجتمع بندری کاسپین انجام شد.
بنا بر این گزارش با توجه به ضرورت انجام فعالیت های بندر و تامین کالاهای اساسی، محوطه بندری، گمرک ، انبار و سیلوهای غلات ، مخازن و مجموعه اداری مجتمع بندری توسط تیم های اجرایی با حضور و نظارت مهندس امین افقی عضو هیات مدیره و معاونت امور بندری و حوزه خزر ضد عفونی شد.

معاون امور بندری و حوزه خزر از توزیع ماسک ، محلول ضدعفونی، انجام تبلیغات محیطی و آموزشی در محدوده بندر و گند زدایی نقاط مختلف در محدوده مجتمع بندری کاسپین خبر داد و افزود: این اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام میشود و لازم بذکر است پاس کشتی نیز بر روند نظافت و رعایت نکات بهداشتی خدمه کشتی نظارت دارد.

همچنین با پیگیری های بعمل آمده از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، عوامل اجرایی در چهل و هشت ساعت گذشته نیز پای کار بوده و اماکن عمومی را ضد عفونی کردند.

گفتنی است ورودی مساجد ، وضو خانه ها و سرویسهای بهداشتی ، پارک ها ،تجهیزات ورزشی و بازارچه های محلی ضد عفونی و سم پاشی شد.

ضد عفونی پل های عابر پیاده، برخی مدارس محدوده و معابر عمومی ، ورودی و خروجی فاز تجارت و گردشگری منطقه ، مجتمع ها، مراکز تجاری و گردشگری و باجه های الکترونیکی بانک ها از دیگر اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا است.

اطلاع رسانی و تبلیغات بین جوامع محلی با نصب بنر و توزیع پوستر و تراکت بمنظور آگهی بخشی رعایت نکات بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از دیگر اقدامات ستاد بود.