در شهر صومعه سرا نیز مانند شهر های دیگر انتخابات با مشارکت زیاد مردم و همینطور با شور و هیجان و داغی خاصی شروع میشود حتی برخی از مردم برای رسیدن چنین روزی لحظه شماری هم میکنند.

ندای گیلان:  از گزینه های احتمالی دولت تدبیر و امید در شهرستان را میتوان “رمضانپور” نماینده ادوار گذشته صومعه سرا دانست. رمضانپور در دوران اصلاحات نماینده شهرستان صومعه سرا بود و در بین جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است اما مدتی است…

اکثر کسانی که به دنبال اخبار انتخابات هستند مطمئنا این را میدانند که فعالیت انتخاباتی از چند روز قبل از رای گیری شروع نمیشود بلکه نامزد ها از ماه ها و شاید سال ها قبل شروع به فعالیت میکنند.

در شهر صومعه سرا نیز مانند شهر های دیگر انتخابات با مشارکت زیاد مردم و همینطور با شور و هیجان و داغی خاصی شروع میشود حتی برخی از مردم برای رسیدن چنین روزی لحظه شماری هم میکنند.

در این روز ها که کمتر از یک سال به اعلام رسمی شروع فعالیت انتخاباتی مانده برخی در شهرستان صومعه سرا فعالیت هایی از قبیل حضور در مراسمات، دیدار با لیدر های انتخاباتی، دیدار با افراد پر نفوذ در محلات، چینش ستاد انتخاباتی و… را شروع کرده اند.

از جمله این افراد میتوان به نماینده دوره قبل صومعه سرا «سید کاظم دلخوش» اشاره کرد. شایعاتی مبنی بر حضور او به عنوان نامزد انتخاباتی شهرستان رشت مطرح بود که توسط اطرافیان او رد شد.

دلخوش در دور قبل کاندیدا پر طرفداری بود و توانست پس از خصوصی رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

نفر بعدی در لیست، نماینده ادوار گذشته شهرستان «محمد تقی رنجبر» است.

رنجبر در بین مردم از محبوبیت خوبی برخوردار است، او تا کنون ۴ دور به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس انتخاب شده است و این خود نشان از محبوبیت او دارد.

البته در برخی محافل خبر از نیامدن او هم به میان آمده اما تا روز انتخابات نمیتوان موضوعی را تایید یا رد کرد.

«شجاع اسرار پوش» نفر سوم در انتخابات دور قبل صومعه سرا، او در انتخابات قبل توانست رتبه سوم را بعد از خصوصی و دلخوش به خود اختصاص دهد.

خیلی از مردم نماینده منتخب شهرستان را در دور بعد این شخص میدانند، البته باید گفت انتخابات را هیچ وقت نمیشود پیش بینی کرد!

در صحبت هایی که در محافل سیاسی به میان می آید، نام دو نفر به عنوان کاندیدای احتمالی دور بعد انتخابات همیشه جنجالی تر و بحث برانگیز بوده است.

«محمود حسینی» عضو شورای شهر صومعه سرا «حسن آقاجانی» شهردار فعلی شهر صومعه سرا ؛ شنیده ها در مورد این دو بسیار ضد و نقیض است. باید این موضوع را قبول کرد که وجود نام این دو در لیست نامزدهای انتخاباتی ،تنور انتخابات را در شهرستان را داغ تر از سال قبل میکند

از گزینه های احتمالی دولت تدبیر و امید در شهرستان را میتوان «رمضانپور» نماینده ادوار گذشته صومعه سرا دانست. رمضانپور در دوران اصلاحات نماینده شهرستان صومعه سرا بود و در بین جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است اما مدتی است فعالیت او در شهرستان بسیار پایین آمده.

و اما گزینه آخر در لیست کاندیدای احتمالی و شاید بتوان گفت گزینه جنجالی این لیست «حمید رضا خصوصی ثانی» نماینده فعلی مردم صومعه سرا در مجلس است .

برخی از عزل و نصب های مدیریتی او در شهرستان خوراک بسیاری از خبرگزاری های کشور شد، در حال حاضر خصوصی در برخی روستا های شهرستان دارای طرفداران پرو پا قرصی است.

نباید این موضوع را از ذهن خارج کرد که خصوصی در حال حاضر نماینده شهرستان است و میتواند به طریقی ورق انتخابات را به نفع یا ضرر خود برگرداند./گیل خبر