کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به شکست تیم استقلال برابر العین در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: العین به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعود کرد.

به گزارش  نداي گيلان و به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم العین فینالیست سال گذشته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 راه یافت.

تیم العین دوشنبه شب با نتیجه شش بر یک تیم استقلال را در هم کوبید و شاگردان زوران مامیک تیم استقلال را از صعود به مرحله بعد باز داشتند.
شاگردان منصوریان در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانستند با یک گل العین امارات را شکست دهند تا امید زیادی برای صعود به جمع هشت تیم داشته باشند.
کایو کارلوس و عمرعبد الرحمان هر کدام دو گل برای العین به ثمر رساندند تا این تیم شکست یک بر صفر در دور رفت را جبران کند و به بازی ها برگردد.
کایو برزیلی با گل دقایق 27 و 33 پیش از آغاز سیل گلزنی ها در نیمه دوم، تیم العین را فرماندهی کرد و استقلال بدنبال راهی برای بازگشت بود.
عبدالرحمن چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم گلزنی کرد، در حالی که لی میونگ جو گل چهارم العین را هفت دقیقه بعد به ثمر رساند.
ناصرالشمرانی گل ششم العین را در دقیقه 76 به ثمر رساند و کاوه رضایی هفت دقیقه قبل از پایان بازی از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه 18 قدم استقلال، یکی از گل های العین را جبران کرد و موجب تسلی خاطر شد./ ايرنا