رئیس شورای شهر رشت گفت: برای بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ پرونده موجود در کمیسیون ماده صد آرای تخریب صادر شده است و انتظار داریم در این باره تجدید نظر صورت بگیرد و گلایه شهروندان برطرف شود.
به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به اینکه کمیسیون عمران شاهرگ حیاتی شورا و شهرداری است اظهار کرد: پروژه بازآفرینی خواهر امام رشت باید هر چه سریعتر تکمیل شود.
اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه ساکنین و کسبه این محله از روند پروژه بازآفرینی رضایت ندارند افزود: متاسفانه در روند اجرای این پروژه مواردی از جمله بولارد را به شهرداری تحمیل کرده اند .
وی با انتقاد از صدور آرای متعدد تخریب در برخی از کمیسیون های ماده صد شهرداری رشت بیان کرد:  برای بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ پرونده موجود در کمیسیون ماده صد آرای تخریب صادر شده است و انتظار داریم در این باره تجدید نظر صورت بگیرد و گلایه شهروندان برطرف شود.
  عضو کمیسیون عمران شورای شهر رشت نیز ر این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری رشت درباره اراضی که به واسطه طرح تفصیلی برای احداث مراکز آموزشی ، فضای سبز و غیره در نظر گرفته شده است طبق قانون عمل کند اظهار کرد: دستگاه های متولی باید نیاز و یا عدم نیاز خود را هر چه سریعتر به شهرداری اطلاع داده تا شهروندان از بلاتکلیفی خلاص شوند.