این شهید والامقام در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف برادر گرامی امام رضا (ع) ، در گلزار شهدای آستانه اشرفیه به خاک سپرده شد

به گزارش ندای گیلان،پیکر پاک و گلگون کفن شهید جمال رضی از شهدای مدافع حرم، عصر امروز (سه شنبه) در شهرستان آستانه اشرفیه واقع در شرق استان گیلان تشییع و به خاک سپرده شد.

  تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور گسترده مسئولان، خانواده های معظم شهدا ، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور از کانون بسیج جوانان آستانه اشرفیه آغاز و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف برادر گرامی امام رضا (ع) ، در گلزار شهدای آستانه اشرفیه به خاک سپرده شد.
در این مراسم که با نوحه خوانی و مداحی همراه بود، شرکت کنندگان با سر دادن نوای یا حسین (ع) و یا زینب (س) به سینه زنی پرداختند.
شهید جمال رضی متاهل ، دارای دو فرزند و حدود 35 سال سن، عضو تکاوری تیپ میرزاکوچک خان سپاه گیلان بود که حین عملیات مستشاری در سوریه به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) پیوست.
همچنین صبح امروز  پیکرهای مطهر شهیدان سعید مسافر ماکلوانی و جمال رضی از شهیدان مدافع حرم، با حضور پرشور و باشکوه مردم شهر رشت تشییع شد.
با به شهادت رسیدن شهیدان مسافر و رضی، شمار شهدای گیلانی مدافع حرم، به 10 شهید رسید.