عاقل منش با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه ها باید به تکریم بازنشستگان توجه داشته باشیم تصریح کرد: تمامی کارکنان شهرداری رشت پس از اتمام دوران خدمت به افتخار بازنشستگی نائل می شوند و معتقدم با اتصال گذشته ، حال و آینده می توانیم از دغدغه های پیرامون این دوران کاسته و در ارائه تسهیلات رفاهی و معیشتی موفق عمل شود.
به گزارش ندای گیلان،محمد حسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت در جلسه این شورا به فعالیت کانون بازنشستگان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بازنشستگان شهرداری رشت پس از سالها تلاش و خدمت به این افتخار نائل شدند و شهرداری و شورا موظف هستند به منظور تکریم هر چه بیشتر آنان نسبت به ایجاد خدمات رفاهی بیشتر برای این قشر توجه داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه ها باید به تکریم بازنشستگان توجه داشته باشیم تصریح کرد: تمامی کارکنان شهرداری رشت پس از اتمام دوران خدمت به افتخار بازنشستگی نائل می شوند و معتقدم با اتصال گذشته ، حال و آینده می توانیم از دغدغه های پیرامون این دوران کاسته و در ارائه تسهیلات رفاهی و معیشتی موفق عمل شود.
عاقل منش با اشاره به اجرای برنامه توسط گروه موزیک شهرداری رشت در مقابل ساختمان کانون بازنشستگان شهرداری رشت تصریح کرد: پیشنهاد می کنم هر هفته در یک روز و ساعت مشخصی گروه موزیک شهرداری رشت در مقابل ساختمان کانون بازنشستگان شهرداری با هدف ایجاد نشاط و شادابی به اجرای برنامه بپردازد و همچنین با بهره مندی از ظرفیت واحد پژوهش و مطالعات شهرداری رشت نسبت به ثبت خاطرات بازنشستگان شهرداری رشت اقدام کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت نیز در این جلسه با گرامی داشت حماسه بزرگ نهم دی اظهار کرد: امیدواریم دولتمردان در راستای رفع مشکلات مردم گام های اساسی بردارند.
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سالها در شهرداری رشت خدمت کردیم اظهار کرد: اگر از وجود بازنشستگان شهرداری به نحو شایسته ای استفاده شود می توانند در بسیاری از مباحث برای شهرداری رشت مشکل گشا باشند.
علی قربانی به راه اندازی کانون بازنشستگان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: با هدف جذب حمایت بیشتر برای بازنشستگان شهرداری رشت نسبت به راه اندازی کانون بازنشستگان شهرداری در سال ۹۱ اقدام کردیم.
وی با تاکید به اینکه بر اساس اساسنامه، کانون بازنشستگان شهرداری رشت اجازه انجام فعالیت های اقتصادی ندارد بیان کرد: در حال حاضر ۲۸۰ نفر در کانون بازنشستگان شهرداری رشت عضویت دارند.