عضو شورای شهر رشت گفت:طبق بررسی‌های انجام شده شهرداری در تیم‌داری مالک تیم‌های ورزشی نیست و تنها در جایگاه اسپانسر هزینه می‌کند.

به گزارش ندای گیلان به نقل از فارس،فاطمه شیرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: شهرداری رشت اکنون با مشکلات عدیده مالی مواجه است و در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری و تاخیر در پرداخت حقوق کارگران رفت و روب شهرداری، ورود به موضوع تیم‌داری توسط شهرداری رشت و هزینه کردن در آن نیاز به تعمق و بررسی دارد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده شهرداری در تیم‌داری مالک تیم‌های ورزشی نیست و تنها در جایگاه اسپانسر هزینه می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت توجه مسئولان به ورزش محلات را مهم دانست و تصریح کرد: شهرداری می‌تواند به جای پرداخت هزینه‌های گزاف در این زمینه با ساخت سالن‌های ورزشی در محلات و تقویت ورزش محلات و ارائه خدمات عمومی و رفاهی بیشتر به جوانان ضمن ایجاد رضایت‌مندی، موجب افزایش سرانه ورزشی در شهر شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید در مرحله نخست نیازهای اساسی شهر و مجموعه خود را برطرف کند، گفت: وزارت کشور تاکید دارد با توجه بر اینکه تیم‌داری برای شهرداری‌ها ایجاد مشغله می‌کند و موجب غفلت از برخی مباحث عمرانی و خدماتی مهم شهر می‌شود، نباید در حوزه تیم‌داری وارد شوند.

شیرزاد خاطرنشان کرد: سال گذشته نامه مذکور به شهرداری‌ها ابلاغ شد و اعضای شورای اسلامی شهر رشت باید به این موضوع دقت و توجه بیشتری داشته باشند.