مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا با دوری از حواشی برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ندای گیلان، هوشنگ عباسقلی‌زاده در مراسم معارفه شهردار جدید رودسر اظهارکرد: شوراها حلقه ارتباطی بین شهرداری‌ها و استانداری برای صدور مصوبات و مجوزات لازم هستند.

وی با تأکید بر لزوم دوری از شهرداران از مباحث سیاسی و حاشیه‌ای، افزود: دوری از سیاسی کاری و موضوعات حاشیه‌ای سبب موفقیت شهرداران در اجرای امور مربوط به شهرها می شود؛لذا نباید به‌جای برقراری روابط شهروندی به سمت روابط سیاسی برویم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند و بتوانند به واسطه این برنامه‌ راهبردی تأثیرگذار باشند که این مهم به واسطه وحدت، همدلی و همکاری همه اعضای شورا و مردم با شهردار محقق می شود.

وی زباله‌ را معضل جدی همه شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: کاهش تولید زباله باید گام نخست همه شهرداران در راستای حل معضل زباله باشد و این مسئله با تبیین خطرات تولید زباله توسط مردم ممکن می شود.

عباسقلی زاده با اشاره به اجرای پروژه‌های ماندگار از سوی شهرداران، بیان کرد: شهرداران باید برای ایجاد تغییر در سطح شهرها به اجرای پروژه‌های ماندگار که در اقتصاد شهر و رفع مشکلات مردم تأثیرگذار است بپردازند و از هزینه کردن در پروژه‌هایی که ضرورت ندارد پرهیز کنند.