معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی، اعتقادی و حامی و پشتوانه مقتدر برای ایران اسلامی هستند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،احمدرضا منشوری شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار در جوار بارگاه امامزاده سید صلاح الدین (ع) لیاول علیاء خورگام، اظهار کرد: شهدا روشنی بخش و هدایتگر علمی و عملی جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگر در کشور، افزود: کارگران نبض تولید و اقتصاد کشور هستند و باید ویژه به آنها پرداخته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش و جایگاه کار و کارگری در ابعاد مختلف، بیان کرد: کارگری و تلاش برای رزق و روزی حلال به قدری با ارزش و اهمیت است که مورد توجه و عنایت ویژه پیامبر (ص) و ائمه اطهار قرار داشته است.

منشوری با تصریح بر اینکه فرهنگ توجه به کارگر در جامعه نهادینه شود، گفت: کارگران سنگربانان خط مقدم تولید هستند و تلاش و ممارست این عزیزان چراغ تولید را روشن نگه داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا، افزود: تقوا پیشگی، ایمان و ایثار در راه خدا شهدا را از سایرین برجسته کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، خداترسی را از ویژگی‌های مهم شهدا برشمرد و بیان کرد: توجه به حلال و حرام خدا در سیره رفتاری و گفتاری شهدا موج می‌زد.

منشوری با اشاره به شگردهای خصمانه و ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام اسلامی، دشمن شناسی را ضروریات جامعه دانست و اضافه کرد: راه برون رفت بسیاری شبهات و دوگانگی‌ها، تقویت بصیرت و دشمن شناسی است.

وی با بیان اینکه شناخت طرح و نقشه دشمن از دشمن شناسی مهم‌تر است، افزود: شناخت طرح و نقشه دشمن سبب می‌شود تا در انجام عملیات آفندی موفق ظاهر شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی و اعتقادی و حامی و پشتوانه مقتدر برای ایران اسلامی هستند.

منشوری با اشاره به برخی اقدامات ضد ارزشی و اخلاقی افراد در جامعه، اضافه کرد: مردم مؤمن ایران اسلامی هیچ گاه از موضع ارزشی و انقلابی خود عقب نشینی نخواهند کرد.

گفتنی است، یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار با روایت گری مجتبی عسکری و با نوای حاج ابوذر روحی و اجرای سرود سلام فرمانده ۱ و ۲ در جوار بارگاه امامزاده سید صلاح الدین (ع) لیاول علیاء خورگام برگزار شد.