به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، جلسه خاطره گویی دفاع مقدس با موضوع این ماه رحمت الهی؛ با حضور سرهنگ عباس بایرامی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی،به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، جلسه خاطره گویی دفاع مقدس با موضوع این ماه رحمت الهی؛ با حضور سرهنگ عباس بایرامی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه که به همت معاونت فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا شد،سرهنگ پاسدار عباس بایرامی به بیان خاطراتی از رشادت و دلاورمردی های رزمندگان گیلانی هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در سوریه پرداخت.

وی با تصریح بر لزوم آشنایی نسل امروز و آینده با رشادت ها،سیره عملی، و افکار شهدا و رزمندگان، تاکید کرد: تمام شهدا انسان های معمولی بودند، تنها تفاوت آنها با دیگران بصیرت و بهره‌برداری از فرصت های زمانه خود و شعاع نورانی امام‌ خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود.

مشاور امور امنیتی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این در نشست به خاطره گویی از منش و رفتارهای چند تن از شهدای دفاع مقدس استان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

گفتنی است سلسله نشست هایی با موضوعات فرهنگی هر روز در ایام ماه رمضان پس از اقامه نماز ویژه کارکنان سازمان در سالن جلسات برگزار می گردد.