فرماندار آستارا بازگشایی مدارس را نوید بخش تلاش در جهت پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: امروز افزایش بنیه های علمی کشور در گرو همت دانش آموزان و دانشجویان است.

به گزارش ندای گیلان از آستارا، سیروس شفقی در آیین بازگشایی مدارس که به شکل نمادین و با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه فرندخت این شهرستان برگزار شداظهار کرد: دانش آموزان باید به حقوق خود در کنار تکالیفشان از جمله، نظم کلاس، احترام به معلم، درست درس خواندن و احترام به هم کلاسی ها، آشنا باشند.

وی افزود: دانش آموزان باید از حالا در فکر ساختن آینده خود و ایران اسلامی باشند، زیرا ملت ایران تصمیم قاطع خود را برای ایستادن در قله های علم و دانش گرفته است.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه امروز شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر، ایران اسلامی در نانو تکنولوژی، علوم مهندسی و نظامی حرف اول منطقه را می زند و تلاش و جدیت بیشتر در پیمودن مسیر علم و دانش را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی با بیان سخنانی در خصوص هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: جوانان آن روز در دفاع مقدس جان برکف و روح اعتماد به نفس دمیدند و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرماندار آستارا در پایان بازگشایی مدارس را نوید بخش تلاش در جهت پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و با بیان اینکه امروز افزایش بنیه های علمی کشور در گرو همت این عزیزان حاصل می شود، اضافه کرد: امیدواریم سختکوشان عرصه تعلیم و تربیت و دانش آموزان عزیز با بینش والای خود به جهت ساختن ایران اسلامی و ایستادن در قله های علم و دانش، موجبات افتخار خود و کشور و سرزمین اسلامی مان را میسر گردانند.