[ad_1]                                                     

[ad_1]

                
        
        
        
        

 بیکوتین "ارتفاع =" 0 "عرض =" 570 "/> <meta itemprop=

                                                    افزایش آب
                                                

شما فکر می کردید که باید پول واقعی برای بیتکوین پرداخت کنید؟ خوب شما می توانید این کار را انجام دهید، یا می توانید وارد رقابت Boost Juice شوید و برنده شوید بیت کوین را جایگزین کنید. اگر شما در استرالیا زندگی می کنید، این است.

شرکت استرالیایی روز دوشنبه آخرین اخبار خود را اعلام کرد: این یک بیت کوین واقعی است – بیتکوین واقعی که ارزش آن (در زمان نوشتن) حدود 10،500 دلار (AU $ 13،200) هر هفته برای چهار هفته است. تمام شرکت کنندگان آینده نگر باید انجام شود خرید یک آب افزایش است و یک کد را در برنامه iOS یا Android وارد کنید.

بیتکوین بزرگترین رمزنگاری جهان، یک دیجیتال ذخیره ارزش که برخی از امید به جای معاملات واقعی پولی در آینده جایگزین خواهد شد.

Boost Juice یک زنجیره شیرینی و آب میوه استرالیا است که تلاش می کند جهانی شود. شما نمیتوانید به یک مرکز خرید در استرالیا بپردازید بدون اینکه حداقل سه بار کیک Boost Juice را مشاهده کنید. آنها واقعا خوشمزه هستند توصیه می کنم Brekkie به رفتن.

افزایش آب برای رقابت با Coinjar، مبادله اوراق قرضه استرالیا است که اجازه می دهد تا کاربران برای خرید و فروش بیتکوین، اتروم، موج دار و لیتوکین، همکاری می کنند. این یک ایده بازاریابی از روی دیوار است که حتی تیم بازاریابی Boost می پذیرد که ممکن است پرواز کند. "در [It] زمانی که ما به طوفان مغزی افتاد، احساسات بیشتری داشتیم"، در یک پست اعلام شده نوشته شده است "اما اکنون خیلی دیر است، ما بخار کامل هستیم!"

        
        
                                                        
    

        
        

                            
                    

[ad_2]

Source link