نصر گفت: برخی از افراطیون برای پیشبرد اهداف کاسبکارانه خود می گویند که اعتدالیون در استانداری بدنبال گرفتن وقت و یا دنبال فامیل های استاندار هستند این موضوع کذب محض است

به گزارش ندای گیلان،محمدابراهیم نصر در گفتگویی پیرامون شایعات مطرح شده در خصوص اختلاف بین اعتدال گران اظهار داشت: نگاه اعضای حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان براساس منافع ملی است و اعضای این حزب پایبند به تشکیلات هستند و هیجگونه اختلافی بین آنان نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در گیلان تصریح کرد: دکتر نوبخت و دکتر واعظی بیش از سی سال است که باهم دوست هستند و مطالب منتشر شده در خصوص اختلاف بین دو عزیز از اساس کذب می باشد.
نصر عنوان نمود: دبیر محترم حزب در گیلان در جلسه حزب بعد از انتخاب استاندار به همه دوستان توصیه مؤکد نمود که وظیفه ما همکاری با استاندار محترم است.
وی گفت: برخی از افراطیون برای پیشبرد اهداف کاسبکارانه خود می گویند که اعتدالیون در استانداری بدنبال گرفتن وقت و یا دنبال فامیل های استاندار هستند این موضوع کذب محض است. شما آگاهید استاندار تازه وارد استان شده است و ما معتقدیم ایشان باید در فضایی آرام کارشان را دنبال کنند و اگر نیاز دیدند حتما ما با تمام ظرفیت خود به ایشان کمک می کنیم .
وی در مورد ارتباط اعتدال گرایان گیلان با دکتر نوبخت گفت:ارتباط اعتدال گرایان گیلان با دکتر نوبخت ارتباط عقیدتی و سیاسی و تشکیلاتی ست و شایعه برائت از دکتر نوبخت توسط تعدادی از اعتدالیون یک نوع صحنه سازی تفرقه افکنانه است که قطعا نظری باطل است.
نصر در پایان عنوان کرد: توصیه مینمایم بجای جاروجنجال تفرافکنانه که چیزی جز اتلاف وقت عائد طراحان وامانده نمی شود به توسعه استان و رفاه و امنیت مردم آن فکر نماییم و بجای اتلاف وقت و انرژی خود پیرامون اینگونه مسائل سخیف دنبال راهی برای وحدت بیشتر در جهت توسعه استان باشیم.

 

اعتدال شمال