فرماندار رشت از افزایش 26 درصدی شاخص گازرسانی در مدت دو سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: شاخص گازرسانی رشت از 60 درصد به 86 درصد ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش نداي گيلان: سید عیسی مهدوی با اشاره به ارتقای گازرسانی به نقاط مختلف این شهرستان اظهار کرد: در مدت دو سال گذشته شاخص گازرسانی شهرستان رشت 26 درصد افزایش داشته است.

وی به شاخص بهره‌مندی 60 درصدی گاز در دو سال گذشته در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: هفته دولت امسال شاخص گازرسانی رشت به 86 درصد ارتقا پیدا کرده است.

مهدوی با بیان اینکه تعداد 343 پروژه با اعتبار 330 میلیارد تومان در هفته دولت امسال در رشت افتتاح شده است، تصریح کرد: تعداد 332 پروژه با اعتبار 262 میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های دولتی است.

فرماندار رشت از افتتاح 11 پروژه هم‌زمان با هفته دولت توسط بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: هفته دولت امسال شرکت سازه فولادی پردیس خزر تولیدکننده اسکلت فلزی، پل فولادی، برج فولادی و دیوار پیش ساخته فولادی با ظرفیت تولید سالانه 7 هزار و 500 تن و سرمایه‌گذاری 3 میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اشتغالزایی شرکت سازه فولادی پردیس خزر را 57 نفر عنوان کرد و گفت: شرکت مذکور با مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای پنج هزار متر مربع جنب شهرک صنعتی سفیدرود رشت به بهره‌برداری رسیده است.

مهدوی با اشاره به افتتاح شرکت مشعل گستر راد تولیدکننده شیرآلات کره‌ای و شیرآلات توپی هم‌زمان با هفته دولت امسال در رشت، خاطرنشان کرد: شرکت مذکور با ظرفیت تولید سالانه سه هزار عدد شیرآلات و سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار رشت مساحت زمین شرکت مشعل گستر راد را 6 هزار و 580 متر مربع ذکر کرد و یادآور شد: شرکت مذکور با زیربنای یک‌هزار و 484 متر مربع در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد 163 پروژه عمرانی، مسکن شهری و روستایی هم‌زمان با هفته دولت امسال در رشت افتتاح شده است، اظهار کرد: بهره‌برداری از 2 هزار و 142 واحد مسکن مهر، جدول‌گذاری، بهسازی و آسفالت معابر شهری و شهرهای تابعه، احداث ایستگاه آتش‌نشانی، روکش آسفالت، اجرای طرح هادی و بازسازی و اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهری از جمله پروژه‌های افتتاحی در رشت بود.

مهدوی از مرمت مسجد حاج صمدخان و ساماندهی و تعمیر پل تاریخی «مورغانه پورد» در رشت خبر داد و بیان کرد: هم‌زمان با هفته دولت امسال ساماندهی و تعمیر مسجد مستوفی در رشت به اتمام رسید.