معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: سالن‌های سینما به صورت موقت روز یکشنبه، 5 خرداد تا ساعت 18 بازگشایی می‌شوند و پس از آن تعطیل هستند.

به گزارش ندای گیلان،سید امیر مصباح از تعطیلی سینماهای استان در شب های قدر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان در روز سه‌شنبه و به تبع آن تغییر در تعطیلات تقویمی، برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) از سوی دفتر سینمای حرفه‌ای کشور اعلام شد.

وی گفت: این تغییرات از روز جمعه، سوم خرداد و همزمان با فرا رسیدن نخستین شب قدر از ساعت 18 آغاز شده است و تعطیلی تا پایان امروز، 4 خرداد که مصادف با 19 رمضان، روز ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین علی(ع) است ادامه خواهد داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: سالن‌های سینما به صورت موقت روز یکشنبه، 5 خرداد تا ساعت 18 بازگشایی می‌شوند و پس از آن تعطیل هستند.

مصباح با بیان اینکه روز دوشنبه، 6 خرداد(21 رمضان، سالروز شهادت امیرالمومنین) نیز سینماهای سراسر کشور تمام روز را تعطیل خواهند بود، افزود: در روز سه‌شنبه، 7 خرداد نیز سینماها همزمان با آخرین شب قدر از ساعت 18 تعطیل خواهند بود.

وی در پایان اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز که مصادف است با روز جهانی قدس، سینماهای کشور به سیاق سال‌های گذشته تا ساعت 14 تعطیل خواهند شد.