بعد از ظهر امروز نشست خبری شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با حضور سه کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت برگزار شد

به گزارش ندای گیلان ،بعد از ظهر امروز نشست خبری شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با حضور سه کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت، عظمتی، آقازاده و کوچکی نژاد  برگزار شد .

سید علی آقا زاده به عنوان اولین سخنران در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت : همگی ما باید فضایی را در جامعه ترسیم کنیم که موجبات حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم . وی با بیان این مطلب که تشکل ها و احزاب باید با یکدیگر در جهت اهداف مشترک همسو باشند و تجربه نشان داده است که هر زمان تشکل ها در فضای سیاسی با هم تعامل داشته اند نتیجه مطلوبتری حاصل شده و برای کشور و جامعه مفید واقع شده اند .

در ادامه سید ولی الله عظمتی به عنوان دومین سخنران جلسه گفت: در عرصه ی انتخابات مردم نقش بی بدیلی دارند و مردم همواره در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشته اند .

وی تصریح کرد: بنده در طول فعالیت های سیاسی خودم افتخار این را داشته ام که همواره زیر سایه فرامین رهبری و پیروی از نظام و ولایت قرار بگیرم و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهم .

عظمتی اذعان داشت: انتخابات یک عرصه رقابت سیاسی رفاقتی است و نباید با تخریب یکدیگر مردم را گول بزنیم و طرفدار خود کنیم و رقابت ها باید با عدالت باشد.

وی افزود : در حال حاضر مردم بصیرت کامل در مورد انتخاب فرد اصلح دارند و وظیفه ی ما این است که مشارکت را با برگزاری انتخابات سالم افزایش دهیم .

جبار کوچکی نژاد ناطق سوم این جلسه اظهار داشت: از دوستان خود در شورای ائتلاف اصولگرایان تشکر می کنم و بنده اعتقاد به ائتلاف دارم نه در شهرستان رشت بلکه در سراسر استان گیلان .

وی خاطر نشان کرد : مردم به جریان اصولگرایی علاقه و اعتقاد وافر دارند و خط مشی انقلاب نیز تا کنون اصولگرایی بوده است و راه امام (ره) و مقام معظم رهبری راه اصولگرایی است.

منبع:خبرگزاری کاسپین