حوالی ساعت 4:30 دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی 206 با 5 سرنشین به مرکز جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

مهدی ولی‌پور اظهار داشت:‌ در حادثه سقوط یک دستگاه خودرو 206 به داخل رودخانه تالش حوالی پل بزرگ حویق سه نفر در دم جان دادند همچنین یک نوزاد نیز به داخل رودخانه پرتاب شده که هنوز اطلاعی از سرنوشت او در دست نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: حوالی ساعت 4:30 دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی 206 با 5 سرنشین به مرکز جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امداد و نجات برای کمک به حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.

ولی‌پور از فوت سه نفر در این حادثه خبر داد و افزود:‌ با وجود همه تلاش‌های انجام شده توسط نیروها و تیم امداد و نجات هلال احمر و سایر عوامل حاضر در محل حادثه تنها دو نفر از سرنشینان خودروی 206 حادثه دیده نجات پیدا کردند و سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه به غیر از سه نفر فوت شده یک نوزاد نیز مفقود شده است ابراز داشت:‌ تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حال انجام عملیات جست‌وجو و پایش هستند اما به دلیل طغیان رودخانه حویق و بارش شدید باران فعلاً از سونوشت نوزاد اطلاعی در دست نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در مورد نجات پیدا کردن 2 نفر از سرنشینان نیز بیان داشت:‌ با اعزام به موقع نیروهای جمعیت هلال احمر 2 نفر از مجروحان این حادثه نجات پیدا کردند که برای مداوا و انجام عملیات درمانی به بیمارستان منتقل و و در آن‌جا بستری شده‌اند.

ولی‌پور با تأکید بر اینکه عملیات جست‌وجو برای یافتن نوزاد مفقود شده ادامه دارد افزود:‌ در حال حاضر شدت بارش باران در تالش لحظه به لحظه در حال تشدید است از سوی دیگر سیلابی شدن رودخانه بزرگ حویق کار امدادگران و جست‌وجوگران را با اختلال مواجه کرده است./تسنیم