ندای گیلان:رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ساماندهی زیست‌محیطی روخانه‌های رشت امسال اجرایی می‌شود. عباس صابر در دیدار اعضای شورا و شهردار این شهر با آیت‌الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: شورای رشت برای سال ۹۴ بودجه ۶۰۰میلیارد تومانی را تصویب کرده است.   وی با اشاره به رشد سه برابری […]

ندای گیلان:رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ساماندهی زیست‌محیطی روخانه‌های رشت امسال اجرایی می‌شود.

عباس صابر در دیدار اعضای شورا و شهردار این شهر با آیت‌الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: شورای رشت برای سال ۹۴ بودجه ۶۰۰میلیارد تومانی را تصویب کرده است.

 

وی با اشاره به رشد سه برابری بودجه شهرداری رشت نسبت به سال گذشته، افزود: بودجه شهرداری رشت در سال ۹۳ میزان ۲۴۵ میلیارد تومان بود که ۲۲۰میلیارد تومان آن محقق شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان از بودجه ۹۳ برای امور جاری هزینه شد، گفت: در سال ۹۳ حدود ۶۰ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی شهر رشت هزینه شد.

 

صابر با اشاره به اینکه طرح مطالعه ساماندهی رودخانه‌های رشت به پایان رسید، تصریح کرد: دولت ۵۰ میلیارد تومان در سفر اخیر به ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود کمک کرد.

 

وی با بیان اینکه ساماندهی مرکز دفن زباله سروان امسال اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث تصفیه‌خانه سراوان امسال به صورت ویژه با کمک استانداری گیلان پیگیری می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، ساماندهی رودخانه‌ها، اجرای نهضت آسفالت، زیباسازی، اجرای پروژه‌های پسماند و تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت های شورا و شهرداری رشت در سال ۹۴ است.

 

صابر با اشاره به اینکه فاضلاب‌های ریخته شده به رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود امسال ساماندهی می‌شود، اظهار داشت: در سال ۹۴ توجه ویژه شورا به مسائل اساسی و محوری است.

 

وی با تقدیر از رهنمودها و حمایت‌های آیت‌الله قربانی از شورا و شهرداری رشت، گفت: مطالبات نماینده ولی فقیه در گیلان در ارتقای خدمات حوزه مدیریت شهری به مردم به صورت ویژه پیگیری می‌شود./تسنیم