رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در این نشست بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در این سازمان تأکید کرد و افزود : سازمان مدیریت جایگاه سیاسی نیست و قطعاً جایگاه جناح‌بندی سیاسی نخواهد بود بلکه جایگاه کارشناسی و برنامه ریزی توسعه کشور را دارد و باید با بهره گیری از تمام پتانسیل در جهت توسعه استان تلاش کرد.

ندای گیلان:رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در این نشست بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در این سازمان تأکید کرد و افزود : سازمان مدیریت جایگاه سیاسی نیست و قطعاً جایگاه جناح‌بندی سیاسی نخواهد بود بلکه جایگاه کارشناسی و برنامه ریزی توسعه کشور را دارد و باید با بهره گیری از تمام پتانسیل در جهت توسعه استان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نابودی محیط زیست را بزرگترین خطری است که گیلان را تهدید می کند افزود : باید با برنامه ریزی درست در جهت حفاظت از محیط زیست تلاش کنیم.
محمدی توجه به تجارت، تولید و توریسم استان را راه برون رفت از مشکلات دانست و افزود : توجه به حل مشکلات بدون تکیه بر دانشگاهها ممکن نیست و باید فاصله تئوری و نظری با اجرا بر طرف شود.

محمدعلی (کیوان) محمدی متولد رشت، دانشجوی دكتری انسان‌شناسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مردم‌شناسی از دانشگاه تهران و کارشناسی علوم اجتماعی (پژوهشگری) از دانشگاه تبریز است.
وی که عضو هیأت علمی و مربی گروه علوم اجتماعی دانشگاه گیلان است، از تیر سال گذشته به‌عنوان مشاور عالی استاندار گیلان منصوب شده بود و سابقه مدیرکلی امور اجتماعی و انتخابات استانداری گیلان و مدیرکلی سیاسی و انتظامی استانداری هرمزگان را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.
محمدی همچنین دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان است و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، قائم‌مقام ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان گیلان بوده است.
پس از احیاء دوباره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و انتصاب دکتر محمدباقر نوبخت حقیقی به‌عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دی سال گذشته، این اولین حکم رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌هاست که از سوی وی صادر شده است.