سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن در شهرستان رشت، کارآگاهان آگاهی با بررسی مستندات و آثار به جا مانده در صحنه های سرقت، موفق شدند یکی از سارقان سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کنند.

ندای گیلان: سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن در شهرستان رشت، کارآگاهان آگاهی با بررسی مستندات و آثار به جا مانده در صحنه های سرقت، موفق شدند یکی از سارقان سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: سارق دستگیر شده در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به شش فقره سرقت اعتراف و کارآگاهان آگاهی در ادامه پنج مالخر اموال مسروقه را نیز در خصوص این پرونده دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم و پنج مالخر اموال مسروقه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خوداری کنند و در صورت ترک منزل به همسایگان مورد اعتماد اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز از شناسایی و دستگیری دو شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نیک فرد گفت: در پی اظهار نگرانی مردمی مبنی بر اینکه فردی با ایجاد ناهنجاری عرصه را بر مردم تنگ کرده، دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: این فرد در موقع دستگیری با همکاری همدستش که قاچاقچی موادمخدر می باشد؛ با در دست داشتن قمه، تبر و چاقو ، قصد درگیری با ماموران را داشت که اقدام عملیاتی و ضربتی پلیس، مانع از هرگونه تهاجم این دو متهم شده و این دو شرور 45 و 37 ساله دستگیر شدند.

سرهنگ نیک فرد اضافه کرد: پلیس به هیج وجه اجازه عرض اندام به افراد شرور و اراذل و اوباشی که بخواهند برای مردم ایجاد ناامنی کنند، نمی دهد.

شهرستان لنگرود در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

ایرنا