معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان لزوم صیانت از جنگل‌های هیرکانی و با توجه به پیگیری سازمان‌های مرم نهاد، افزود: ساخت اسکله جوکندان تالش مغایر با قوانین و پروتکل‌های زیست محیطی بوده و پوشش جنگلی منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش ندای گیلان ازتالش، احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از اسکله جوکندان تالش و همچنین اداره برق کرگانرود بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به کمبود برق و نوسانات زیادی که در فصول مختلف موجب نارضایتی مردم منطقه کرگانرود شده است، اظهار داشت: با دستور رئیس کل دادگستری استان قسمتی از اراضی این منطقه جهت تاسیس نیروگاه در اختیار اداره برق قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تقویت برق این شهرستان بیش از ۵۰۰۰۰ خانوار از شبکه برق بهره‌مند شده و موجبات رضایتمندی مردم فراهم می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در بخش دیگری از بازدید‌ها با بیان لزوم صیانت از جنگل‌های هیرکانی و با توجه به پیگیری سازمان‌های مرم نهاد، افزود: ساخت اسکله جوکندان تالش مغایر با قوانین و پروتکل‌های زیست محیطی بوده و پوشش جنگلی منطقه را تهدید می‌کند.

آقایی با بیان اینکه دستگاه قضایی از سرمایه داران خوشنام و باسابقه استقبال کرده و از آنان حمایت می‌کند اظهار داشت: ایجاد کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی که مواد اولیه آن‌ها از طریق زراعت چوب تامین می‌شود علاوه بر اینکه موجب گسترش فضای سبز و افزایش پوشش جنگلی می‌گردد بستر مناسبی برای اشتغال جوانان منطقه را نیز فراهم می‌کند.