ساختمان مرکز فرماندهی و کنترل فوریت‌های پلیسی 110 رشت دقایقی پیش با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

به گزارش ندای گیلان، ساختمان مرکز فرماندهی و کنترل فوریت‌های پلیسی 110 رشت دقایقی پیش با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان در مراسم افتتاح این ساختمان اظهار کرد: 36 دستگاه موتورسیکلت «دو ترک» پلیس در هفت نقطه از شهر رشت مستقر هستند.

سردار ابراهیم قائدرحمتی افزود: این موتورسیکلت‌ها با تماس مردم به 110 ماموریت‌های انتظامی خود را انجام می‌دهند.

وی درباره فعالیت اتاق کنترل مذکور تصریح کرد: در مرکز فرماندهی و کنترل فوریت‌های پلیسی 110 با نصب دوربین در میادین سطح شهر رشت اوضاع کنترل و رصد می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، بر وسایل نقلیه انتظامی سیستم GPS نصب شده و فرماندهان هر لحظه از جابه‌جایی وسایل نقلیه پلیس اطلاع حاصل می‌کنند.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در جریان افتتاح این مرکز آسایش و آرامش جامعه را مدیون تلاش‌های متواضعانه نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد: در سایه این امنیت مردم در کمال آرامش به فعالیت‌های خود و مسئولان نیز به امر خدمات‌رسانی مشغول هستند.

به گزارش ندای گیلان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان امروز با حضور استاندار و فرماندهی انتظامی این استان با رژه نیروهای مسلح برگزار شد.