رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم ارتقای زیرساخت‌های ورزشی در شهر، گفت: زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی مناطق محروم و محلات رشت تقویت شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدحسین واثق کارگر نیا در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی رشت، اظهار کرد: نقش رسانه و خبرنگاران در پیگیری و سرانجام بخشی کارها و امورات شهری بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به جنایت چندین ساله رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، افزود: کودکان و زنان بیگانه فلسطینی زیر بار ظلم و ترکش خمپاره شهید می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سکوت دنیا در برابر ظلم تأمل برانگیز است، گفت: ملت‌های دنیا باید علیه استبداد، ظلم و تباهی بخروشند و به دادخواهی ملت مظلوم فلسطین قیام کنند.

کارگرنیا با اشاره به گرامیداشت روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید، اضافه کرد: توجه به نابینایان و رسیدگی به مشکلات و مسائلشان، رضایتمندی الهی را به همراه دارد.

وی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی ورزشکاران افزود: امکانات ورزشی در حد نیاز در رشت و گیلان وجود ندارد و شهرداری‌ها نیز تا کنون در راستای وظیفه ذاتی‌شان که توسعه ورزش همگانی بوده عملکرد موفقی نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم ارتقای زیرساخت‌های ورزشی در شهر، بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی مناطق محروم و محلات رشت تقویت شود.

کارگر نیا با اشاره به اینکه شدت بارندگی‌های اخیر در رشت یک هشدار است، گفت: در گذشته و با اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی بسیاری از مشکلات آب گرفتگی برطرف شد اما در بارندگی‌های اخیر شاهد وقوع آبگرفتگی‌هایی بودیم که نشان دهنده نیاز مجاری آب به پاکسازی در برخی از مسیرها و همچنین در صورت نیاز لایروبی رودخانه‌ها هستیم.

وی با انتقاد از عدم پاسخ درست مدیریت شهری به پارلمان شهری رشت، افزود: پاسخ مکاتبات شورای رشت از سوی شهرداری نباید به حالت رفع تکلیف باشد.