ندای گیلان:پلیس گیلان از دستگیری زنی خبردارد که از 6 شهروند گیلانی کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش ندای گیلان،به نقل از روابط عمومی پلیس گیلان، فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از خانمی که با وعده اخذ وام کم بهره اقدام به کلاهبرداری نموده بود، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این زن با معرفی خود به عنوان کارمند بیمه از شهروندان مبلغی را اخذ کرده بود، گفت: با کسب مجوز قضایی و اقدامات پلیسی، تعقیب و مراقبت توسط کارآگاهان، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کلاهبرداری این زن از 6 نفر خبر داد و بیان کرد: وی در بازجویی‌ها اظهار داشت که مدتی در بیمه کار می‌کرده و به بهانه دریافت تسهیلات بانکی از یکی از بانک‌های دولتی در پوشش بیمه به چند نفر از افرادی که در گذشته کار بیمه آنها را انجام داده بود مراجعه و از هرکدام مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد کلاهبرداری نموده است.

فلاح کریمی در پایان از تشکیل پرونده و فرستادن متهم با قرار صادره مناسب به زندان خبر داد و به شهروندان گفت: فعالیت افراد مدعی واسطه گری، غیر قانونی و برخلاف مقررات است لذا شهروندان عزیز به هیچ عنوان به این‌گونه افراد اعتماد نکنند.