متهمان به قتل مرد 47 ساله در شهرستان بندرخمیر در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند درحالی که مشخص شد زن جوانی آنها را وادار کرده است تا شوهرش را به قتل برساند تا به ارتباط شیطانی خود...

به گزارش ندای گیلان،سردار”غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، متهمان به قتل مرد ۴۷ ساله در شهرستان بندرخمیر در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جعفری افزود:در پی دریافت خبری مبنی بریک فقره خودکشی متوفی “م-د” در شهرستان بندرخمیر، بلافاصله اکیبی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان متشکل از کارآگاهان بررسی صحنه جرم و تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه با توجه به تجربه بالای کارآگاهان پلیس آگاهی محرز شد که فرد متوفی به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان سعی داشته اند صحنه جرم را به گونه‌ای تغییر دهند که متوفی خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با اشاره به اینکه با توجه به آثار و دلایل موجود در صحنه که حکایت از وقوع جنایت می‌داد، ماموران به همسر متوفی مظنون و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به پلیس آگاهی منتقل کردند، گفت: همسر متوفی در بازجویی اولیه با توجه به مدارک و مستندات موجود صراحتا به قتل همسرش با مشارکت و همکاری شخص دیگری با انگیزه ازدواج اقرار کرد.

سردار جعفری افزود: به دنبال اقرار همسر مقتول، مأموران متهم ردیف دوم را نیز شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی‌های پلیس، متهم عرصه را برخود تنگ دیده و به ارتکاب قتل به وسیله ضربات مداوم چوب با همدستی همسر مقتول معترف شد.

او گفت: متهمان به قتل پس از بازجوئی‌های اولیه و بازسازی صحنه، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.