زن سنگدل گفت:خواهر زاده سه ساله ام را به سرویس بهداشتی بردم و به دلیل اختلافی که با خواهر و شوهرش داشتم با چاقویی که زیر کاپشن پنهان کرده بودم …

ماجرای قتل دانیال 3 ساله | زن جوان 35 ساله که همراه با پدر و خواهرزاده اش به بهشت زهرا رفته بود، ناگهان تصمیم گرفت دانیال خواهرزاده 3 ساله خود را با چاقو به قتل برساند. خاله دانیال که حالا قاتل او لقب گرفته، علت قتل دانیال را مشکلات خانوادگی با خواهر و شوهر خواهش اعلام می کند. جزئیات قتل فجیع دانیال را در ادامه بخوانید.

 

به گزارش ندای گیلان، در ساعت 15 روز 28 فروردین ماه امسال خبر فقدان پسربچه ای 3 ساله در بهشت زهرا به کلانتری 205 صحن مطهر اعلام شد که با حضور مأموران در محلِ فقدان کودک سه ساله در قطعه 220 بهشت زهرا ، جستجو برای پیدا کردن این کودک آغاز و سرانجام جسد خون آلود وی در گوشه سرویس بهداشتی نزدیک قطعه 220 کشف شد که موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در همان تحقیقات اولیه به تحقیق از پدر ، پدربزرگ و خاله پسربچه سه ساله پرداختند.

پدربزرگ قربانیِ 3 ساله پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دانیال پسر یکی از دخترانم است که او را برای فاتحه خواندن بر سر مزار همسرم به همراه خاله اش به بهشت زهرا بردم ؛ سرمزار بودیم که خاله دانیال دست او را گرفت و با هم به سرویس بهداشتی رفتند؛ اما پس از دقایقی متوجه شدم که دانیال گم شده است .

پدر دانیال نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در خانه بودم که خواهر همسرم به منزل زنگ زد ؛ همسرم جوابش را نداد و در ادامه به من زنگ زد و گفت که پسرم  با او و پدربزرگش به بهشت زهرا رفته اما گم شده که سریعا به همراه یکی از دوستانم به بهشت زهرا آمدیم و مدتی به دنبال پسرم گشتیم تا اینکه به ما اطلاع دادند دانیال پیدا شده. زمانیکه به قطعه 220 رفتم تا بچه ام را تحویل بگیرم متوجه شدم که پسرم را کشته اند.

به گفته پدر مقتول، خاله دانیال با بچه دار بودن آنها مشکل داشت و هر وقت می خواستند به خانه آنها بروند می خواسته که که دانیال را نباید بیاورند.

با توجه به شواهد و دلایل به دست آمده مبنی بر اینکه خاله کودک سه ساله به نام مریم 35 ساله آخرین فردی بوده که با مقتول مشاهده شده و از سوی دیگر با توجه به اظهارات متناقض او و همچنین شکایت پدر مقتول ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از این خانم جوان را در دستور کار خود قرار داده و ضمن هماهنگی با رئیس دادگاه بخش ، مریم  برای ادامه تحقیقات تکمیلی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

خاله دانیال که در اظهارات اولیه گفته بود: حوالی ساعت 12 پس از اینکه پدرم به منزل خواهرم در خیابان قزوین مراجعه کرد و فرزند خواهرم به نام دانیال را آورد ، سه نفری به سمت بهشت زهرا سر مزار مادرم در قطعه 220 رفتیم . حوالی ساعت دو بعدازظهر به محل مزار مادرم رسیدیم  و من قصد رفتن به سرویس بهداشتی کنارِ قطعه 220 را داشتم که دانیال را با خودم به سمت سرویس بردم اما در بین راه دانیال پشیمان شد و برگشت، به خیال اینکه دانیال نزد پدربزرگش برگشت به سرویس رفتم اما زمانیکه نزد پدرم رفتم و از او جویای دانیال شدم، متوجه شدم که او در خصوص حضور دانیال اظهار بی اطلاعی می کند .

اما سرانجام متهم در ساعت 11 دیروز لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل خواهرزاده سه ساله اش اعتراف کرد و در اعترافاتش به کارآگاهان گفت:  با چاقویی که آن را از قبل تهیه و داخل کاپشن پنهان کرده بودم ناگهان به ذهنم رسید تا او را بکشم، زندگی برایم یکنواخت و شکنجه آور شده بود و خسته شده بودم با خواهر و شوهرخواهرم اختلاف همیشگی داشتم. در سرویس بهداشتی با چاقو حدود چهار ضربه محکم به گردن دانیال زدم تا اینکه بچه غرق در خون شد و  بعد از اینکه سوار تاکسی شدم تا به خانه برگردم  چاقو را در خیابان انداختم .

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت  از سوی مقام قضایی، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.