محمدی گفت:زرجوب و گوهررود می‌توانند زر و گوهر این استان و این شهر باشند و این دو رودخانه خودشان می‌توانند محور و رکنی برای تغییر و تحولات استانی باشند.

کیوان محمدی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان از رشت با اشاره به اینکه در بیش از دو سالی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی احیا شده توجه به مسائل زیست محیطی در دستور کار این سازمان بوده است اظهار داشت:در آینده نزدیک بیمارستان‌ها مجهز به سیستم دفع فاضلاب بهداشتی خواهند شد همچنین برای اولین بار یک میلیارد تومان برای فرهنگ سازی در خصوص زباله اختصاص داده شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان  با بیان اینکه مسئله زرجوب و گوهر رود به مرور زمان حل خواهد شد گفت:انتظاری که از سازمان‌های مربوطه داشتیم، آنگونه که باید برآورده نشده و سازمان‌ها آنگونه که باید جدیت در ماجرا می داشتند نداشتند.

وی افزود: امیدواریم با توجه تغییر و تحولاتی که پیش آمده این موضوع را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
محمدی با تاکید بر اینکه سازماندهی وضعیت زرجوب وگوهر رود بسیار مهم است گفت: در ماه های آینده ما سعی می کنیم به طور جدی به این موضوع بپردازیم و این موضوع برای شخص دکتر نوبخت و استاندار حائز اهمیت است و امیدواریم که همگان از سازمانها گرفته تا مردم این قضیه را جدی بگیرند تا این معضل حل شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت:زرجوب و گوهررود می‌توانند زر و گوهر این استان و این شهر باشند و این دو رودخانه خودشان می‌توانند محور و رکنی برای تغییر و تحولات استانی باشند.